Thursday, October 27, 2005

蒙福之路小貼士

Have been confused about how to move on in daily life, how to treat the blessings receiving from the Lord, how to keep pure heart in the world of temptation, why was confident yesterday but diffident today...why bumpy in faith...why feeling lacking strength..why feeling not able and nothing is successful in hands..

Followings are the tips for you/me/him/her, if one of the above situations tells your story.

1. 真知道所信的是誰!

生命在於你主力量在於你主盼望在於你主

2.“所以弟兄們,我以神的慈悲勸你們,將身體獻上,當做活祭,是聖潔的,是神所喜悅的。你們如此事奉乃是理所當然的。”(羅馬書12:1 )

祭壇的生活是蒙福的路... 在這裏勸勉所有的代職服事的弟兄/姊妹, 讓我們來學習亞伯拉罕: 1. 搭建帳篷:對 神所有給他, 用帳篷來持守, 不被它們所霸佔2. 設立祭壇: 所有他所得著的,在祭壇面前歸給 神 這才是一個在真理裏自由的人!

3. 腓利比書 4 :10-13
10 我靠主大大的喜樂...
11 我並不是因缺乏說這話,我無論在什麼景況,都可以知足,這是我已經學會了。
12 我知道怎樣處卑賤,也知道怎樣處豐富,或飽足,或饑餓,或有餘,或缺乏,隨事隨在,我都得了秘訣。
13 我靠著那加給我力量的,凡事都能作。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home